Alors on dance, alors on dance


Tja gullungar!


Nu är det bloggning innan skolan. Hihi, den börjar vid 09.10 men jag ska till Fia vid 08.45. Ska försöka passa den tiden. Jag är faktiskt en tidsoptimist. Annars idag ska jag vänta på lisa som har slöjd idag och sedan ska vi väl hem till mig eller till stan. Vi ska fråga om Fia har lust att hänka! Nice!


Igår var det första innebandy träningen! Jag var taggad som fan och nu är det "back to basic" för mig. På måndag kör vi igen. Jocke var faktiskt riktigt bra! Vi har fått en riktig tränare som vet vad han gör. Riktigt kul alltså! Jag har tränings verk redan...inte okej däremot.


Nu ska jag snygga upp mig lite till skolan och vi hörs senare!


 
 Here we fucking go!

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0