BBB = Blond Bitch Baby

Tjaa. 

Igår så färgade jag mitt hår igen. Det blev faktiskt jätte bra tycker jag! Fast lite 50 öringar finns kvar. Haha! Det kallas så säger Fanny och Lisa när det är små missfärgningar. Fast det syns inte så mycket, men nu är jag iallafall blond. Lisa ska ha all tack för att hon färgade mitt hår! Jag hängde även med på innebandy träningen även fast jag var sjuk och bara tittade på. Eller nej, jag tittade inte bara på, det vet mina kompisar att jag aldrig skulle kunna sitta still i 1 och ½ timma. Så jag passade lite med Olivia och sedan busade jag lite med Tuva.

En sak som jag jobbar på är att bli brunare. Haha, det kanske förklarar mitt inlägg som är före detta. Jag menar, är inte det själv klart att en blondin ska vara lite solbränd? Jag gilalr absolut inte när dom inte har någon färg alls. Då ser det bara lustigt ut...so... i'm working on it! Också att få vitare tänder...haha, men det är också skitfult när en blondin har gula tänder...usch nej tack!

Idag är det skola. Som vanligt. Men idag är det inte så jobbigt. Vi har bara 5 lektioner idag så det är nice. Fast dom är rätt långa. Jag får vänta lite grann till för jag vågar inte ringa till Fia vid denna tiden när vi har sovmorgon. Haha, jag gillar inte att väcka folk! 


KISSSSES!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0