Din bil är inte lik min bil, för jag har en lik bil!



Hej gullisar!

För att börja med så vet jag inte varför jag la upp rubriken...men Fia sa det idag jag tyckte det var fett kul efter tre hustler...


Nu sitter jag här framför datorn och ska gå och lägga mig snart. Jag har duschat och målat mina naglar. Typiskt tjejiga saker. Imorgon väntar en annan dag i helvetet men man får väl säga att det är väl helt okej. Imorgon har vi ju sovmorgon så allt är bra! Fast dessvärre går vi till fucking 15.55. Inte okej!

Jag är riktigt sur, men igentligen riktigt glad. Jag är glad, för att, jag har drukit mycket hustler men också varit med Josse och Fia. Och sedan är jag jäävligt sur också. För jag hade ju trott att vi skulle ha innebandy idag...alltså så att det skulle bli riktigt " back to basic ". Men nej nej, det blev inte så...utan vi har det på Onsdag istället för att våra tränare inte kunde komma... (!?) Fett sur, men ändån fett glad!

Kisses n' hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0