Famous with a big F!

Tjaa. 

Idag var det ingen STUDIEDAG även hur mycket man än hade velat. Men man hade sovmorgon idag, hihi, så jag fick sova till 8. Nice! Sedan bärde det av till skolan. Jag spenderade min Studiedag med att bara vara hemma och chilla, sedan vid kvart över fem så stack jag till Lisa och sedan så gick vi till Intersport. Där var det innebandy kväll och jag beställde ett par glasögon (som man måste??) och sedan en zipoverall som är av go och skön! Väntar spänt till dom kommer.

Nu håller jag på att boka biljett till Stockholm. Nice nice, det gillas STORT! Ska dit på höstlovet som inte är förrens vecka 44. Är det änns normalt att ha det så sent? Svar: NEJ. Men jag kommer förmodligen att åka upp till Stockholm på fredagen och komma tillbaks till Kalmar på Tisdagen. Riktigt kul att träffa storasyskonen och en massa annat folk får man hoppas på!

Nu ska jag duscha, hörs av!

 Säga vad man vill, men Stockholm slår Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0