Hiss och Diss



:) - Allt rosa! Jag tror att jag är inne in någon slags "rosa drömm" nu tror jag. Allt rosa är skit snyggt. Jag tycker faktiskt att rosa är en fin färg!

:) - Ferrari bilar. Dom är fett goda, jag skulle kunna tänka mig att ha en hel låda med Ferrari bilar. Alltså godiset!

:) - Lie to me. Serien är sjukt bra och jag verkligen njuter av varje avsnitt.


:) - Amerikanska engelskan. Mycket bättre än den brittiska engelskan!




:( - Att det är så jävla fucking många spindlar i mitt rum!!

:( - Läxor...uuuäk!

:( - Politik. Vi läser det i SO nu och det är verkligen inte ett av de roligaste ämnerna nu..

Längtar tills måndagen den 20 september. Då kan det väl ändån var slut med allt detta tjat om politik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0