Innebandy, oh yeah!


Go kväll mina trogna läsare!

I know, i'm sorry! Bad update. Men nu är jag tillbaks!

Idag har det varit innebandy! Nice, also föräldra möte inom innebandyn också! Fett nice med seriespel ju. Första matchen är den 10 oktober! Längtar det kan du ge dig på. Vi ska möta bland annat Craftstaden (som är Oskarshamn och som pappa och hans kompisar ska komma och kolla på...omg) Färjestaden och så tror jag att det var Karlskrona också med. Det var bara några av lagen som är med!

På tal om Innebandy så såg jag att Craftstaden (där Palle spelar) förlorade med 6-12 mot vilka...jo men CL98 IC såklart! Ägda craftstaden, ÄGDA!


Nu är jag ganska slut körd får jag väl säga. Imon är det sovmorgon! Helt okej, börjar vid halv tio. Men slutar vid 15.55. Inte okej. 
 
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0