Jag är vaken och kan inte somna om..


Jag kan ändån inte sova så då kan jag berätta om vad jag gjorde igår!

Igår så vaknade ju Elihn och Fia upp hos mig. Vi käkade lite frukost och sedan så skulle ju Elihn på match! Jag skulle åkt till Oskarshamn men det blev inte så, så då hängde Fia och jag med Elihn och tittade när Ifk Kalmar F97 vann med 6-0 mot Mönsterås. Haha, bra gjort! Tyvärr så tog jag inga bilder för det var piss kallt och man kunde ju va fan knappt känna sina händer? Nu vet jag vad ni tänker, vilken dålig ursäkt, men det var faktiskt piss kallt. Och då menar jag det!

Vi åkte hem till Kalmar igen och då så åkte jag hem. Sen så åkte Uffe och jag och handlade på Coop och sen när vi kom hem så slocknade jag...haha, vi skulle möta upp mamma på kvällen och då hade jag somnat så Uffe fick väcka mig. Kallt som attan var det och blåste halv orkan ute men tåget var inte försenat som tur var (kors i taket för SJ!!). Sen gick vi hem igen och käkade sen så somnade jag framför filmen Utlämnad med Jake Gyllenhaal.

Så såg min Söndag ut, nice faktiskt! Kan ni gissa vem som har STUDIEDAG idag? JAG, nu ska jag försöka somna. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0