Jag skämms, på riktigt!


Det här är inte sant. Jag måste faktiskt erkänna att jag skämms! På riktigt, för att jag är svensk. Jag är absolut inte stolt över vad som har hänt! Sverige demokraterna! Kom igen Lena, är det här ett skämmt? Seriöst, vad händer med svergie? Jag älskar utlänningar! Visst, det finns nårga osm uppför sig jävligt dåligt och visar dålig respekt mot Svergie genom att gå runt och mördar/misshandlar folk. Shore, ta bort dom! Men det finns faktiskt snälla utlänningar. Det är så drygt och fult att dra alla över en linje! Därför från och med idag tills den dagen då Sverige Demokraterna åker ut ur riksdagen kommer jag att skämmas över att vara svensk! Jag vet det är hårda ord, men jag skulle kunna skjuta var enda en i Sverige Demokraterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0