Kärt återseende!


Hej!

Igår var det träning och då kom det en snubbe som jag tror att alla i vårt lag har saknat. Adam! Det var så kul att se han igen. Äntligen liksom. Vi hade så jävla kul, eller iallafall jag. Haha, jag kastade vatten på han. Och sedan sprang han iväg men då hängde jag på, haha, han blev ganska chockad när jag var han i hälarna hela tiden. Kul att se han igen!
Annars på träningen tycker jag att det var bra. Bra träning! Vårt lag har en ganska bra stämning också. Och det är viktigt! Vår första match blir vis Visserum (ellerhurfandetnustavas). Det ska bli kul, det är ett ny bildat lag och då taggar vi till 110 %!



Igår kväll så var jag helt slut körd, det är ett under att jag lever nu..? Haha, Jocke är duktig tränare! Så jag låg bara och slappade framför TV och tittade på 2 and ½ men och Idol. Min favorit i idol är ju såklart Sebastian Krantz. Snyggingen nummer 1!

Nu bli det iväg till skolan snart men först ska jag göra något åt mina naglar. Jag fick ett jätte fint nagellack som inte är den där starka rosan utan lite mer en tecknad gris rosa. Hoppas ni fattar! CYA!

 

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0