Lite vad som har hänt i helgen!



Hejsan!

Sorry for bad update. Men nu är jag tillbaks för nuet iallafall. Men snart så kommer Melissa hit. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, jag tror det blir att bara chilla lite och prata lite.

Jag tog bussen hem redan på lördagen för jag ville träffa Sofi som nu har åkt hem till Stockholm igen. Det suger, men jag ska nog upp dit på höstlovet. Det är ju för fan inte förrens vecka 44. Det är första veckan i November? Wtf, då är det ju typ bara en månad till jullovet...jag fattar ingenting. Jag tycker bara att det blev lite sent med höstlovet så sent. Men skitsamma, vi var hemma hos mormor o morfar och festade lite grann. Sedan gick vi hem...i typ 10 graders luft och skinjacka. Men som tur så fick jag låna ett par skinhandskar av mormor. Det tror jag att jag ska köpa.

Jag fick reda på en jätte rolig nyhet i förrgår. Att innebandyn börjar imon. Det ser jag verkligen fram emot. Jag har försökt att få tag på Lisa men hon är ju svårare att få tag på än en nål i en höstack.. Får ringa ikväll!


 Gottigt värre!

Kisses n' hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0