Nu väntar en timmas Innebandy!


Hej!

Skolan har slutat och jag har precis skickat min svenska läxa till min lärare! Nu rullar livet på ganska bra alltså! Sitter och peppar lite inför innebandyn som börjar snart...shit jag har franska kvar att göra! Aja, får göra det ikväll! Lisa dyker väl upp vilken sekund som helst hoppas jag. Fett nice, sedan sticker vi till Ollan och hämtar upp henne och sedan drar vi till Evelina och sedan till Lindsdal!

Haaha, sitter också och snackar lite med Alexander i min klass. Jag tror jag just blev bästa kill kompis med han! Haha! Vår humor alltså.

Talk to you later, kisses!

Kommentarer
Postat av: Alexander

haha visst äre xD

2010-09-14 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0