Om du vill ha brunare hy!



Om du vill ha brunare hy så finns det faktiskt några alternativ som jag själv har gjort och jag tycker faktiskt att det hjälper.


Prova, Dove brunutansol eller något annan brunutansol lotion. Dove har jag prövat och det funkar utmärkt! Finns på hm för runt 50 kr.


Eller går du till det närmaste solarium som ser fräscht ut! Ibland så går jag till Meddo eller Solia. Fast det har jag inte gjort på jätte länge, men alltså, på ett solarium så får du brun hy för en liten slant.


Eller i värsta kris fall så äter du mer morötter. Okej, jag vet vad ni tänker. Är hon inte klok eller? Men faktum är att det hjälper. Det är faktiskt sant, ju mer morötter du äter desto mer förändras ditt pigment. So.. let's become rabbits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0