Say it with RINGS

 Den här ringen kommer från Ellos och kostar 79 kr. En ring som verkligen skulle passa bra hemma hos mig!

 En ring från Nelly som kostar så mycket som 39 kr. Inte så farligt för en slapp snygg ring...

 Favoriten, men den dyraste såklart! Ringen kommer från Tintin Style och kostar 199 kr. Dyrt, men snyggt!

 3 pack ringar från H&M är inte helt fel det heller. Den guldiga med diamanterna på är ganska snygg. Detta 3 packet kostar 49 kr.

 Detta 3 packet är inte så fult det heller..kostar lika mycket som det förra alltså 49 kr. Och finns från H&M.

 Den här ringen kommer från BikBok och kostar 49 kr. Lite små rolig kanske?

 49 kr H&M. Give me?

 Snygg ring från BikBok som kostar 49 kr.

Jag kan som sagt hålla på i evigheter med att rekomendera er med snygga ringar men nu får det ta stopp! Va fan, jag blir ju helt galen när jag ser såhär mycket snygga ringar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0