sjukhuset..


Hej bloggläsare!

Idag har jag faktiskt varit på det ställe som jag nästan ogillar mest. Hata är ett starkt ord så jag skriver ogillar. Jag ogillar sjukhuset! Jag har faktiskt varit där i morse av personliga familje orsaker. Inget ni behöver bry er om! Men det kommer ni nog så småningom få reda på!

Igår tills idag så sovde
Lisa här. Igår så färgade vi mitt hår och det blev väl ganska bra får jag väl ändån säga! Fasst jag ska bli blondare och färga mig på onsdag igen. Hihi, I like it! När vi hade färgathåret så drog vi ut ett tag på stan, senare så träffade vi Olle och så umgicks vi lite med han också. Sedan stack Lisa och jag hem och tittade i min gamla dagis pärm! Fett många minnen kom upp. Rätt kul faktiskt att titta i gamla pärmar från dagis. 

 

Jag har också varit hos min älskade Fia! Vi var på coop och sedan tittade vi på HARD TIMES OF RJ BERGER. Fett kul alltså, men det var bara ett avsnitt så det var lite tråkigt men annars så var det nice! Vi tittade också lite på Ghost Whisper. Ganska bra, ändån en bra helg måste jag säga! Fast oh ja, jag skulle vilja ha Lördag imon! Vill bara att ni ska observera dom två leopard tjejorna på bilden, det jag jag och min Fia!  

Kisses,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0