Stan med Josse.

Tjaa mina bloggläsare!

Idag har jag och min fina vän Josse varit på stan och köpt lite grejer. Josse köpte en BH och jag köpte ett par skor. Haha, som vanligt typ. Jag köper typ alltid skor..muhaha! Love it. Anyhow, efter det att Josse och jag hade varit på stan så gick hon till simhallen och träffade sin pojkän och jag gick hem och pluggade till NOn imon. Bajs på det, men efter några förhör så börjar det gå bättre och bättre!

Imon är det en ganska chill dag om jag får säga mitt...men visst. Att man går till 15.05 på en Fredag är väl helt okej, men att sluta med NO..haha, stackars Niklas. Haha!! Men sedan är det helg, och oh ja, fan vad skönt! Jag ska till pappa i helgen och jag kommer hem igen på Söndag. Chill helg också, rätt skönt!

 

Lejonkungen style, oh yeah! HAHAHA, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0