Vi har sovmorgon, va fan gör jag uppe?



Eller ja, det är väl att ta i att jag är uppe för jag ligger nedstoppad i sängen. Men jag är iallafall vaken och fråga mig inte varför. Jag kan bara inte somna!


Hejsan bloggläsare!

Igår var man ute med Fia och Josse! Fett kul var det. Vi var på Fredrikskans och tittade lite på fotboll och sedan så hälsade vi på mina gamla kompisar från friidrotten och det var mer än populärt. Evelinn och Lovisa kom som två jag vet inte vad. Men sjukt trevligt att träffa dom iallafall!

Jag ska börja göra mig iordning snart för jag kan som sagt inte sova. Och det tillhör ovanligheterna? Jag kanske börjar bli sjuk! Nej nej, gud nej, får inte bli sjuk nu! Innebandyn börjar ju imon...gaah! NICE! Saknat det fett mycket. Men om vi nu har någon tränare för dom andra hade dissat oss typ.. Fuck vad otrevliga. Dom skulle bara veta vilket lag som dom två går miste om.

 

Nu är det faktiskt så att jag har bokat tid med Lisa Fisa på Onsdag! Det ska bli sjuukt mysigt att träffa henne för det har jag inte gjort på typ år hundraden..??


Kisses n' hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0