De kändes nästan överflödigt att använda rösten okej


Tjo!

Allt bra med er? Själv är de väl gaaanska okej. Men långt ifrån bra. Idag har jag spenderat dagen med bästa vän och fyfan vad kul vi har haft. Varit på stan och kollat på vad bästis ska önska sig i present av sin syster och jag har köpt present till min kära far. Miss him alooot!! Ska försöka träffa han imon... om de går.

Igår var ju jag och min kära vän jocke och tittade på fotboll mellan lindsdal och ifk. Haha, katastrof av kalmar... vet inte riktigt vad dom höll på me. Kul med jocke som komentator iaf. HAHA, bäst!

BTW! Idag är de typ invigning av guldfåglen arena.. haha, själv ska man inte gå... men jag känner många som ska. Dif intar Kff. Får väl se hur de går... bryr mig inte så mycke heller men kul att veta!

Kram och puss på er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0