Depprimerad, jajamän.


Hej.

Jag vill be om ursäkt för att jag inte har bloggat. jag har inte haft någon större lust med de. De ända jag kan säga är att jag mår skit och dom få som vet vad som har hänt har givit mig ett otroligt stöd vilket jag behöver. Jag vill inte berätta vad de är här på bloggen, men allt kommer ordna sig... hoppas jag.

Idag fyller papi år. Grattis till han!! Ringt och snackat lite med honom. Underbart. Jag har också varit inne i stan och kollat på present till min underbara kompis och lite annat smått och gott. Jag fick tillochmed me mig en bh hem. Och ett par trosor. Nice. Sen satte jag mig i solen.

Så underbart väder nu. Ska gå ut igen tror jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0