För du flyger väg som ett pappers flygplan..


Hej! :)

Jag hoppas att alla mina läsare mår bra. Som ice age scratch när han har fått sin nöt, eller som jag när jag får spela innebandy. Men ibland kanske mår mindre bra, men just nu mår jag jävligt bra!

Lite maskinen är i högtalaren just nu.. älskar kärlek vid sista ögonkastet som också förklarar rubriken. Lite kul faktiskt, måste bara berätta.

När jag var nere i Turkiet i Juli förra året så träffade vi ju jätte många turkar som kunde svenska. De roliga var att dom började sjunga på alla som inte dansar är våldtäkts män och jag sitter här i väntan. Jag tror inte dom visste vad de betydde men dom sjöng och kände sig jävligt stolta för att dom kunde svenska! Haha, ;)
 Härlig bild ifrån turkelandet. Dit ska man igen i Maj, sister, we'll keep on waiting!! :D

Har nog inte något anant kul att berätta.. Däremot något tråkigt, imon är de längsta dagen i veckan. Då slutar man vid 4. FUCK THAT SHIT IN THE ANUS. Så känner jag. Och sen blir de iväg att träna efter de som är UNDERBART.

Iaf, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0