I know that I can use somebody



Tjena!

Förlåt för min usla uppdatering men a, jag har lite annat för mig. Sen har jag faktiskt glömt bloggen lite... hah (^^). Lyssnar på en kompis spellista nu och lyssnar på Kings of Leon. Vilket va ett tag sen faktiskt!! Use somebody heter den bästa låten med dom tycker jag, vilket som också förklarar rubriken. Lovely.

Snart kommer Micke, Gurra och Fredde (?) och hämtar upp mig. Då är de dags för träning som gäller. Bara matcher nu och visst. De är faktiskt rätt så kul när de är lite äldre med. Man lär sig lite mer. Kul!

Igår var de avslutning. Blandade känslor, blandade känslor. Hade gärna velat fortsätta hela året. Men men, man kan ju inte få allt. Jag tränar ju fortfarande så de e najs! Tillbaks till igår, fan va kul mitt lag hade. Särskillt Lisa och jag.. haha, you know what i'm talking about honey. HAHA!! Iaf, vi mötte små killar och små tjejer och sen Dam A. Haha, kul vare iaf! Fick medalj och en "glas sak" och sen fick ju vårt lag en "tavla" där våran tredje plats står inskrivet. Såklart tog min tränare den (och han förtjänar den faktiskt) och sen får jag den nästa säsong. LÄNGTAR TILLS DESS!! Den var verkligen fin. Jag är en stolt kapten.

Nu måste jag fixa mig!

Puss :)

Kommentarer
Postat av: jasså

När kommer frågestund? Många undrar nog hur många du legat med:)

2011-04-15 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0