Stek dag, nu väntas en till!


De är helt underbart ute. Vädret. Solen lyser och fåglarna kvittrar. WONDERFUL!

Hej!
Igår gjorde min famlij som typ lite mer än hälften av alla smålänningar gjorde igår. GRILLADE. Myspys. Solen stekte och jag hade faktiskt på mig mina shorts. Är jag för tidig? Iaf satt jag mot en husvägg och myste. Jag tror jag tillochmed fick lite färg tro de eller ej.

De ända jag gör nu är att hoppas att de fina vädret håller i så att man kan titta på lite fotboll. Ja och en mycke fin vän och tränare (Jocke) ska kolla när ngr av våra tjejor spelar fotboll. Ifk Kalmar mot Lindsdal... ni vet ju vad jag hejar på.. ;)

Kul med lite roliga saker när man är så depp.. idag blir outfiten ett par jeans och en mag tröja! Klart när de är sol åker ray-bansen på..! :)


PUSS PÅ STEKDAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0