Upptagen hela dagen, sorry.


Förlåt för att de inte blivit någon bloggning. Men jag har varit upptagen heela dagen.

HEJ! :D

Hur mår ni? Jag mår faktiskt rätt grymmt just nu. Känns som att jag för en gångs skull ska kunna sova lite inatt... och somna direkt. De har som sagt varit fulltös ända sen jag vaknade. I skolan har de varit stressigt när jag skjutsade Fia på cyklen till Skällby på 20 minuter från vasaskolan + att vi fick vänta på en killkompis i hundra år.. (fu jonte) HAHA! Efter skolan var jag och Fia i stan och jag och hon köpte nya underkläder. Fett najs! En bh och ett par string köpte jag. Röda spets, lovely! Looking good.

Träningen igår var väldigt rolig. Vi spelade hela tiden (tre lags tunering). En gång vann mitt lag tuneringen och fick bestämma straff till dom andra. Hahah! KUL. Mohaha. Iaf kom man hem trött och de har jag lärt mig att de betyder att man har jobbat bra.

Hoppas ni har haft en fin dag :)

 

Med eller utan underkläder? Love u. Haha, där fick jag till de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0