Vart tog de fina vädret vägen?? :(


Nu börjar de mulna på igen, jävla bullbritta också.. Typiskt svenskt att börja snacka om vädret.. men men.

Hej!
Nu är de tisdag vilket innebär en lång jävla skoldag. Får se om jag orkar den. Mår skit dåligt. Förkyld och hosta. Bajs. Ska försöka iaf, jävla massa ämnen har man me.. massa tråkiga ämnen. Slut på skol prat, gör mig bara förbannad iaf.

Jag har börjat med en ny ap på facebook. Friends Exposé. AS KUL!! Testa om ni inte har gjort de.. fett roligt. Man får se vad folk tror och tycker om en (^^) HAHA!! Igår var de en kille som skulle hångla med mig om han fick... haha! Började asgarva. :D

Nu ska jag börja röra mig mot Fias place! Lovely.

Talk to you later.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0