Dåligt updatering...lev med det.


Hej bloggläsare, om jag nu har ngr kvar... haha!

Jag sa att jag skulle förbättra min bloggning men det gick åt pipsvängen rent ut sagt. Jag har mycket annat i mitt liv så kommer före bloggen. Tyvärr.. Jag kommer nog inte få så mycket bättre uppdatering... om det inte händer ett mirakel. Men mer om ngt annat nu.

Skolan är i full rulle.. (vilket jag hatar...) och redan idag ska vi ha NO prov... dra åt helvete. Hatar verkligen det. Iaf, sen så ska vi ha språk och sen idrott. Kul iaf med idrott. Håltimma har vi inte idag -.- Vi har de på Måndag, Tisdag och Fredag. Skulle vilja ha det varje dag... men man kan ju inte få allt?


Hörs av, puss N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0