Morfar, hjälp mig nu..


Jag vet att det är hur patetiskt att be dig hjälpa mig. Be en död människa om hjälp. Men damn jag behöver det. På lördag står vi inför den viktigaste matchen i serien. Vi kan komma tvåa. Vi har en bra chans till att komma tvåa! Den här matchen är det ända vårt lag fokuserar på nu.. det har skapats en facebook grupp om det. ALLA ÄR SÅ JÄVLA INNE I DEN MATCHEN. Jag är lag-kapten. Jag vill leda mitt lag till en seger på Lördag!! Så jävla hårt, så jävla hårt. VÅRT LAG FÖRTJÄNAR EN ANDRA PLATS. Morfar, jag skulle aldrig ljuga om detta, det vet du. Vi förtjänar den segern. Mot Färjestaden. Segern skulle sitta så fint. Så fint.

Morfar, när jag var mindre undrade varför allting skulle hända mig? Nu gör jag det igen. Varför ska allting hända mig. Jag får inte missa denna matchen! Bara jag tänker på matchen så blir jag 110 % taggad och värme fylls i hela min kropp. Morfar, varför är det så att inte jag kanske får spela? Jag spelade med U-laget, två ggr förra helgen. Men jävla Hestra gjorde så att jag fick ta med mig en förkyldning hem.

JAG VET ATT JAG KOMMER BLI FRISK TILL LÖRDAG. JAG VET DET. Jag ber dig nu morfar. En sista gång.. Gör så att jag får provspela på Lördag mot Färjestaden i mina nya skor. Jag ber dig..

Jag älskar dig // Love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0