You would be happy..


Morfar. Du kan inte ana vad som har hänt. Jag har fått träna med Damer Utv i innebandyn. Precis som du sa innan du lämnade oss. '' Nathali, din sport är verkligen innebandy, det kommer passa bra för dig, jag tror du har hittat rätt tillslut... du kan gå långt i det ''. Nu står jag här utan dig och får träna med Damer utv. Allt jag vet är att du skulle vara jävligt stolt. Du sitter säkert där uppe, (förutom att spela kort) och tittar ner på mig och vara stolt. Hoppas jag. Idag är det träning med mitt riktiga lag! Där jag är Lagkapten. Vilket betyder en hel del för laget. Jag älskar innebandy morfar. Jag vill leva med det tills jag dör. När jag dör ska det vara på innebandy planen med min klubba i handen. 5 mål gjorde jag i helgen på 2 matcher!! Vilket är sjukt bra. Rekord för mig. Jag hoppas att var du än är är stolt... jag älskar dig, glöm aldrig de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0