Beating like a disco drum


Tja bloggen, jag är på ganska bra humör...jag har ingen aning varför?

Haha, jag tror att jag är övertrött.. det är nog ganska förstårligt! Iaf, idag var det skolan igen... FUCK IT HARD IN THE AS, och sen på kvällen träning. Härligt, målvakt får jag va på söndag... känns helt okej men inget jag längtar efter, hade behövt lite mera tid... men men, skitsamma. Viserum ska vi klara även om vi har mig som målvakt...hihi.

För det andra vill jag säga att Ida skjuter så jääääääääääävla hårt... Jocke också för den delen... shit alltså, allt guld till Lisa, men hon hade lite andra handskar än vad jag hade tror jag, men iallafall!! Lisa du är awsome! 

Nu blir det sängen, jag tror jag dör av trötthet, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0