Dream away, to make my mouth smile


Godmorgon bloggen, eller ska jag säga god förmiddag?

Iallafall så är jag i Oskarshamn just nu. Jag har precis ätit lite, innan det var pappa och jag och köpte skor. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE. Ett par "fake" converse igen. Fast denna gången svarta. Det är en sak jag undar över... i dom jag har nu och dom jag hade innan så har jag 36 i sko-storlek.. men i mina klackisar har jag 38-39 och ibland 40 (????!) Va fan, är detta normalt??

Anyway nu är det Lördag. Nice and sweet. Man är i Oskarshamn och chillar, skönt. Det behövdes. Jag skrev inte det men jag har varit jätte duktig tycker jag! Jag har lärt mig att tvätta (fia är vittne xd) och sen har jag rensat hela mitt rum(!?!) Jag fick typ ett sånt ryck. Men det ser bra ut nu iallafall. Nu ska vi bara måla om och skaffa en soffa. Lovely.


I Torsdags så sovde Lisa och Fia över hos mig. Hahaha, fan va kul vi hade! Film kväll som blev på natten istället. Haha, bara en varning! Se ALDRIG The Hills Have Eyes på natten. Fyfan, haha. Jag är inte mycket för skräckisar men dom där filmerna är faktiskt rätt bra! Och läskiga. Fyfan. Efter Hills Have Eyes tittade vi iallafall på AMERICAN PIE - Beta house. Hahah, jävla snygga killar och en jävla massa skratt. Haha, fett rolig film.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0