GALET nyår!


Go' kväll mina bloggläsare!

Gott nytt åt på er! Nyåret blev perfekt till slut. Fia och jag lagade mat (vi är skit duktiga jag lovar) och sen så gick vi till hennes syrra och hennes kompisar och WOOOOHOOOO! Girls gone wild verkligen, nej men det var väldigt roligt! Vid 00.00 slaget så var vi på nygatan och smällde raketer. Min nyårskyss blev Fia! Lovely. Sedan så råkade Fia smälla upp en raket i trädet men det började inte brinna som tur var... Hihi! Sedan efter det gick vi hem till mig och deckade i min säng! Haha, låter som en awsome kväll/natt va?


Idag så vaknade Fia och jag vid 12.00 någonting. Kuligt då gick vi upp och käkade lite, men inte så mycket gick ner. Fias mamma ringde sen och frågade om vi ville ha pizza och "Why not liksom" Så vi fick pizza också. Lovely.

Nu ska jag varva ner lite och titta lite på tv. Hoppas ni hade det awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0