Jag vet inte vad jag skriver när jag blir flummig,


Hej bloggen!


Haha, mitt inlägg förut va helt och hållet ett "flumm-inlägg". Sorry 'bout that.. hehe! Det var iaf håltimma då och nu är jag hemma eftersom att vi inte hade någon NO lektion idag!! JIPPIE. Lovely. Jag är hemma nu, tagit på mig mjukisarna och en mysig kofta och nu väntas bara lugn och ro. Jag ska ta det jävligt lugnt tills söndag. Min höft gör ont och huvudet bankar... Don't like it..

Jag tror jag ska sätta på lite bra musik och sova lite, är lite trött. Mamma och Uffe kommer hem snart och sen ska vi väl till mormor.. eller ? Haha, kommer inte ihåg men tror det va de... iaf, CYA.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0