Love the way you make me smile, just look at your smile makes me insaine..


Hey-o bloggish!

Tisdag är det idag... hur känns det? Helt ok. Det går väl ganska bra i skolan just nu. Jag vet, vi har bara haft två dagar... whatevah, jag tycker det går bra! Fick idag veta att på onsdag näsa vecka har vi studiedag!! LOVELY MED STORA BOKSTÄVER.

Jag har tänkt på en sak... det "nya" albumet med Michael Jackson. Alltså, så dumt? Skivan är inte änns bra? Vem får hans pengar? Alla fans köper ju skivan och får en stor besvikelse? Det tycker iaf jag, finns liksom inte en låt på skivan som jag gillar... om Michael hade funnits så hade han gjort lite bättre låtar tror jag!



Peace an' löööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0