Ingen blogg på länge.. Jag vet!!

Hej bloggen! Asså, jag har verkligen inte kunnat klura ut hur fan man bloggar från en Iphone men nu kan jag kommit på de :D Google är bäst.. Haha! Hur är de med er? Längesen jag bloggade nu men med mig är de bara super bra! Jag har ju nyss kommit hem från turkiet så jag får ta och lägga upp lite bilder från d! Jag har shoppat så sjukt mycke grejer men bara ett par skor... Jag mår nog inte bra. Men jag köpte dom låga conversen, vita. SKITSNYGGA!! Iaf så har jag äntligen kunnat packa upp min väska och allt fick plats i min gaderob.. Helt otroligt! Idag kom visst min syster hem (vilket jag inte hade en susning om) till oss så då ska jag, mamma o mormor träffa henne! Vi kommer nog åka till Öland och bara ha de mysigt. Jag trodde nämligen att jag skulle till pappa i helgen igen men så var de inte... Jag updaterar senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0