Jag lever jag lovar!!

Jag lever, jag lovar!!


Även fast de inte blev någon updatering efter filmen men jag tror att jag överlevde.. Haha, JÄVLA läskig film jävel... Se aldrig på den ensam... Dead Silence hette den. Handlar om dockor som dödar folk... Fyfan! Bland den läskigaste filmjävlen jag NÅGONSIN sett. Clown dockan är värst fy blir rädd bara ja tänker på de.


Vaknade upp hos Fia, föresten.. tror inte vi somnade förens typ 3-4 inatt för hon behövde gå på toa.. sen kom ja på när ja reste mig att jag också behövde de (xD) haha. Slapp dag har de varit idag igen. Fast idag har ja inte alls mått så bra faktiskt, ont i huvudet och mått illa.. har sovit bort denna dagen. Fan! Bara en dag kvar av ledigheten sen tillbaks till skolan. USCH!

Nu ska jag nog ta en panodil och gå och lägga mig. PUSS!

 GAMAL CAMBILD BARA FÖR ATT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0