Dålig uppdatering, jo tack jag vet.

Hej! Helt sjukt var tiden går snabbt. Nu är de ju ljust när man vaknar. Herre jesus kristus. Påtal om jesus så har vi prov i kristendom på fredag. Bajs på de. Men de braiga med den dagen är att jag och Fia (alla som har franska, sv/en och tyska) börjar vid 11.40!! GUTTANS GUTT! Dålig uppdatering vet ni ju att de är här just nu. Det är pågrund av att min dator hemma är sjukt seg och sen har jag inte tid med att blogga. Innebandy is my whole life right now. Därför får ni vara lite vana vid dålig uppdatering men jag ska försöka att få iväg ett inlägg lite då och då så att ni vet att jag lever. Spelade med Div.3 i Lördags. FETTMA SKOJ! Bra gick de också. Vi vann med 8-5. Sedan efter de var de att duscha snabbt och se iväg för att spela en seriematch med mitt lag. Den matchen blev en förlust tyvärr. Dagen därpå var de dags igen för den sista seriematchen, de var då de skulle avgöras. Vinna eller försvinna. Matchen slutade 5-5 vilket också säger att vi kom 3!! Wohoo!! Sjukt stolt över vårat lag. Ser framemot Fairplay nu. Lovely! Nu ska jag käka, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0