He needs me now, but I can't seem to find the time





Godmorgon bloggen!

Ännu en fin vår dag är påväg. Älskar detta väder. Perfekt väder att använda mina fina Ray Ban! Lovely. Iaf, så igår så började ju träningen igen. FAN VA GUTT!! De var en bra träning. Vi saknade mycke folk men de löste sig tillslut. Magnus, jag och Backhand bestämmde lite övningar. Gick super!

I söndags så var de ju match. Fick ej vara utespelare eftersom mina revben. Men jag stog målis. De gick ganska bra, höll nollan gjorde jag iaf. Men jag fick inte så många skott på mig. Backarna gjorde ett mycke mycke mycke bra jobb!! De roliga var att på uppvärmningen fick jag ett skott RAKT PÅ BRÖSTET. ÅH FYFAN VAD ONT DE GJORDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är helt blå... ha-ha-ha.. -.-!

Nu väntar skolan och jag är inte pepp för 5 öre. Men me lite musik och vänner så fixar de sig.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0