Lost in the music your heart will be mine


Har kommit in i en Enrique Iglesias period nu... som också förklarar rubriken...heh!


Hej bloggen, hur är läget?

Enrique Iglesias... vad kan man mer säga än att han är FETT SNYGG!?! Är i en sån period nu där jag lyssnar väldigt mycket på sommar musik. Enrique är ett exempel. Rhythm Divne är bra. De finns hundra låtar som är bra me han, men iaf..

Idag i skolan har man haft ganska chill. På SOn tittar vi på filmen Jesus från Nasaret. Filmen är väl ändån ganska bra för att vara en Jesus film. Satt ju brevid Alexander så vad kan bli dåligt då?? Haha, älskar dig min fula vän. Vi satt bara och flörtade heeela tiden, herregud... vi måste skärpa oss.. ;) Nae, ALDRIG.


Snart ska jag gå och göra lite bus, som jag älskar att göra. De gör jag hela tiden!


Puss, på dig!

Kommentarer
Postat av: djellza

hej jag tukr om dina soger alavjo

2011-03-18 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0