Sprickor i revbenen... nu mera kallas jag '' revbenet ''


Min fina kompisar är ju för gulliga som kallar mig revebenet... haha..!

Hej bloggen!

Jag skrev inte efter när jag kom hem från matchen eller på kvällen sen men då hade jag så ont och jag orkade nästan inte göra någonting. Jag hann träffa min släkt. Visst är man flexibel (ingen aning om vad de betyder men de lät bra). Jag var i skolan igår men gick hem från sista lektionen. Jag hade ont och nu måste jag ta massa tabletter.. Juste jag, dom måste jag ju ta!! Vänta lite..



.. så, nu är dom tagna. Jag hatar att svälja tabletter men nu efter hundra år så har jag äntligen lärt mig. I helgen väntar match på söndag. HOPPPAS HOPPAS HOPPAS att jag kan vara med. Men de kan jag nog, ska gå till träningen för Utv idag och snacka lite me Ida för hon sa att man kunde linda på ngt vänster... aja. Får höra hur hon har tänkt. Jag ska ju till Oskarshamn också. Kuligt, hoppas på en resa till Moheda för att se Craftstaden. Har inte sett dom ngn gång denna säsongen... bad move av mig!



Nu ska jag fixa mig lite.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0